maandag 25 april 2011

heerlijk weer!

Wat een fantastisch weer op 2e paasdag en wat doe je dan? Precies...naar de Ikea om inkopen te doen....
Het was niet erg druk en ik had dus lekker de ruimte om rond te kijken. Ik was ook erg nieuwsgierig naar de stofjes, leuk om iets van te maken of niet? Ik ben er nog niet uit, dus niks meegenomen.
(Dit keer kon ik me inhouden)
Als ik een beetje rondkijk op de blogs lees ik dat de meeste creatievelingen een bepaalde 'verslaving' voor materialen hebben.
Ik dacht dat ik de enige was, gelukkig niet (maakt het wat minder erg toch?). Je moet tenslotte vanalles op voorraad hebben, 'voor-je-weet-maar-nooit'.
Die stofjes kan ik trouwens op moment weinig mee omdat mijn bejaarde husqvarna dringend een onderhoudsbeurt nodig heeft.
Toch maar eens wegbrengen, kan ik eindelijk eens wat stofjes inslaan en patroontjes van eloleo uitproberen! Ik vind ze ontzettend leuk.

Ter afsluiting nog een recent project.
Ik had een leuke hanger gemaakt van een rieten hart met daaraan de gehaakte hartjes die ik vond op de site van de hak op de tak. Het was een kadootje voor een collega, felicitatie met haar zwangerschap.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...