woensdag 27 april 2011

Meer afgeronde projecten...

Nog even wat aanpassingen aan deze blog gedaan, een leuke profielfoto van mij en de kinderen, weten jullie ook wie ik ben.
Verder heb ik mezelf nog aangemeld als volger bij verschillende blogs, ik had ze al in mijn lijst gezet, maar nog niet op site zelf aangemeld. Straks nog maar even wat berichtjes achterlaten.

Het afgeronde project voor vandaag: geboortekrans.
Ik had een geboortekrans aan de voordeur bij mijn schoonzusje zien hangen (ze is een maand eerder bevallen) en vond het een leuk idee.
Dus ruim voor de geboorte van Marijn had ik de krans al klaar liggen, met naam en al, wel goed verstopt!
Hij heeft eerst op de voordeur gehangen en nu hangt hij op Marijn z'n kamer.


Zeer recent project: potje versierd met cupcake! Ik zag een soortgelijk idee op het  blog van fröken elsas virkblog gecombineerd met de cupcakes van maaike.
Leuke combinatie al zeg ik het zelf, heb er inmiddels al meer gemaakt, ze zijn leuk om vanalles en nog wat in te bewaren of om kado te doen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...