dinsdag 24 mei 2011

Beginnen met restjes

Op de site van le monde de sucrette's blog zag ik de 'grandma and me' deken, ik vond hem erg leuk. Hij is wat rustiger dan een gewone granny en daar houd ik wel van.
Dus eens even wat restjes wol opgezocht en begonnen. Nou wat denk je, niet lukken hè... eerst met een te grove haaknaald, te grote gaten tussen de steken. Toen ik de goede haaknaald had gevonden werd het hobbelig (te veel steken) en ik zat te rommelen met de overgang naar de volgende toer. Daar zag je steeds een groot gat verschijnen.


Maar ik ben er nu uit. Nog even de verkeerde blokken uithalen en weer opnieuw beginnen.
Deze is wel goed gelukt volgens mij, maar ga het nog even navragen bij de handwerkwinkel!


Ondertussen wat bedacht: one square a day, is een aparte pagina. Nou ja, kijk maar even.
Fijne dag nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...