zondag 22 mei 2011

Biscornu, ken je dat?

Gisteren heb ik meegedaan met Saturday Shopping op de site van szaszaszu (link staat rechts) en ik heb nu 2 volgers! Hartstikke bedankt dames, ik ben er erg blij mee.

Een tijdje geleden was ik lekker aan t snuffelen op internet, beetje aan t zoeken naar borduurpatroontjes enz.
Daar kwam ik op een site iets tegen over biscornu, totaal onbekend voor mij, dus verder gezocht natuurlijk. Naadje van de kous enzo....
Ik kwam op 2 sites uit, waar ik vond wat een biscornu nou precies is, een patroontje, leuke borduurpatroontjes voor zo'n ding en nog meer. Een biscornu wordt vaak gebruikt als speldenkussen en is in feite vierkant, maar door de manier van vastnaaien wordt het iets heel bijzonders.
Met een restje borduurlinnen en een stukje van mijn favoriete borduurgaren ben ik aan de slag gegaan, zie hier het resultaat. Onderaan staan de links voor 2 sites.





Allerlei leuke borduurpatronen en een leuk achtergrond verhaal, ook iets over biscornu's: Tante's zolder
Op deze site kwam ik wat meer informatie tegen: Stoffige kadootjes
Ook op de site van creative poppy (zie link rechts) kwam ik een heleboel leuke borduurkadootjes tegen.
Als je nog meer wilt zien, typ gewoon het woord 'biscornu' in op Google en je kunt je lol op.



1 opmerking:

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...