vrijdag 20 mei 2011

Volhouden hè?! (deel 2)

Projecten waar ik eerder over schreef: haarschuifjes voor de Fancy Fair van de Enkschool.
Zo zien ze er uit:




Ik vond ze zelf wel schattig, de schuifjes heb ik bij Action gekocht (met glittertjes). Er zaten nog meer schuifjes op het kaartje, dus ik kan er nog een paar maken.
Op een correspondentiekaart heb ik een stempel gezet met Walnut Ink. Fantastische inkt, maar bijna niet meer te krijgen.(Ik had laatst nog mazzel bij Pippoos in Zwolle).

In de vorige post had ik het erover dat ik kleurverloop in een bol katoen zo mooi vind. Al een hele tijd geleden ben ik eens begonnen met een soort merklap-achtig borduurwerk (m.b.v. een boek zelf samengesteld) op linnenkleurig doek met handgeverfd borduurgaren.
Laatst was het strengetje garen op, paniek!, waar had ik het ook al weer gekocht? Maar naar mijn vaste handwerkadres gegaan en gevraagd. Gelukkig ze had het nog, blijken er nog meer kleuren van te zijn en heeft zij het in de opruiming (omdat het tegenwoordig erg duur is geworden).
Hier komen de foto's:




Het boek wat je op de foto ziet heet: Vrolijke alfabetten in kruissteek, van uitgeverij Cantecleer (ISBN 90-213-3423-2).
Het borduurgaren is Wildflowers by Caron, kleur Twilight (blauw met verlooptinten naar naturel, groen en aqua)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...