zondag 22 mei 2011

Zoetigheden...

Even wat uit het boekje zoetigheden haken gehaakt. Ik vind het een leuk boekje, maar als je 't mij vraagt staan er wat foutjes in het patroontje van dit gebakje...
Nog even afmaken, ik vond de sleutelhanger van Klaske ook zo leuk!



Nieuw projectje: magneten.
Ik had verschillende materialen: knutselblok met leuke motiefjes, grote 'magneetvellen' (ik kan het niet anders omschrijven), lintjes, figuurschaar, gaatjestang en hart van hout.
Lekker combineren en voilĂ , een nieuw item is geboren. Ze zijn nog niet helemaal af, ga ze nog verder versieren met knoopjes en haaksels? Nog even broeden....



2 opmerkingen:

  1. Taartje is leuk geworden. In het boekje komen idd veel foutjes voor, beetje jammer. Wel grappig. Ik heb je profielfoto eens vergoot, dacht eens zien of ik je herken en volgens mij heb ik met jou bij van dijk studie boeken gewerkt, lang geleden. Maar ik kan me herinneren dat je toen kettingen en andere sieraden maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marie, ik ben via zomooizohip op jou blog terecht gekomen, wat een leuke dingen maak jij, ik heb het boekje ook en er zitten inderdaad veel fouten in, ga je volgen, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...