dinsdag 7 juni 2011

Groenten, fruit en vis...

Vandaag zou ik lekker gaan koffie/theeleuten bij de buuv.. Dat ging niet door, Marijn had andere plannen wat betreft z'n ochtendslaapje. Dus verzet naar donderdag.
In plaats van iets bij de koffie/thee had ik het plan om een aardigheidje voor haar zoontje te maken.
Hij heeft een mini-speel-winkeltje, dus leek het mij leuk om nog wat 'boodschappen' voor hem te maken.
Ik heb dus gehaakt: een tomaat, een peer, een wortel, een ieniemini kropje sla, een visje en ik ben nog bezig met een boodschappenmandje (met granny's).




Ik heb een dag extra nu, dus misschien nog wat groente of fruit erbij...
De basis vond ik hier, natuurlijk heb ik mijn eigen fantasie verder gebruikt.

4 opmerkingen:

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...