dinsdag 28 juni 2011

I-pad hoes en meer...

Ik heb afgelopen week niet stil gezeten, nadat ik stofjes op de markt had gekocht ben ik begonnen met de I-pad hoes voor een vriendin.
Ze houdt wel van kleurig, dus heb ik gekozen voor lime groene linnen/katoen met een borduursel in (jawel daar is t weer!) borduurgaren met kleurverloop.
Ik had bij de handwerkwinkel nog wat strengetjes Wildflowers ( by Caron) borduurgaren opgehaald.
Het bloemmotief is in de kleur Tahiti en de naam in de kleur Woodlands.
Even weer wennen aan het werken met naaimachine, maar over het eindresultaat ben ik erg tevreden.
Jammer dat de kleuren niet zo mooi overkomen op de foto. Op de grote foto kun je nog het beste zien hoe de kleuren zijn.


Verder heb ik alle artikelen voor de Fancy Fair afgemaakt en netjes verpakt.
1. Alle artikelen zitten nu op een kaartje (zelf gestempeld).
2. Vastgemaakt met dubbelzijdig tape of d.m.v. een gleufje in de kaart.
3. Verpakt in een plastic kaartenzakje.
4. Aan de achterkant gesloten met een sticker van LITTLE RED HOME.




Het werd allemaal goed ontvangen door school, nu hopen dat het allemaal verkocht wordt.
De opbrengst gaat voor een deel naar de bieb van school en een deel gaat naar een dovenschool van Edukans (zal nog even kijken of er ook een internet pagina van is.)



1 opmerking:

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...