maandag 13 juni 2011

Leuk, leuk, leuk, veeeeeel granny's

Via via kwam ik op de blog van Cherryheart. Ze had een heerlijke slinger gemaakt van Granny Harten. Zo leuk, ik ben meteen aan de slag gegaan!
Er staat een hele duidelijke tutorial bij. Dit is het geworden:


Ik dacht even later dat het misschien nog wel iets eenvoudiger kon, dus dit is mijn eigen versie (granny op mijn eigen manier gemaakt, 3 toeren, eindigen in de hoek ipv halverwege, zodoende hoef je je werk niet om te keren, dan een paar hv en dan de 5e toer, de bogen. De 6e toer doe je wel aan de verkeerde kant en de picootjes - toer 7 - doe je weer aan de goede kant):


Verder ben ik bezig geweest met de bolletjes katoen/acryl van zaterdag, ik lijk wel een haakverslaafde...



Steeds weer nieuwe kleurcombinaties bedenken, het is bijna wiskunde..... Ik heb wel al meer vierkanten in een kleur gemaakt en ik moet nog meer vierkanten met blauw maken.
Eerst maar eens even die vervelende draadjes afwerken...

1 opmerking:

  1. Dank je wel Anne-Marie, zelf maak je ook mooie dingen.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...