zaterdag 11 juni 2011

't is weer zaterdag!

Zoals gisteren beloofd zou ik nog een post maken over w.i.p. Maar voor de Saturday Shopping Day van Szaszaszu  moeten er natuurlijk ook dingen af zijn.
Ik begin maar met 2 haarelastiekjes, voor de Fair van de Enkschool. De lichtroze moet nog blaadjes krijgen. Ze zijn schattig om te zien en makkelijk te maken.


Een bloemenketting van ing-things


 Bollen katoen/acryl voor een babydekentje.


Geïnspireerd door Szaszaszu wilde ik ook wel weer eens een collier maken, zij kan het natuurlijk veeeeeel beter, maar toch:


Het omhaken van een kraal - met mijn favoriete borduurgaren -  is redelijk gelukt (je ziet het op de foto niet, maar het tweede stukje met minderen vind ik zelf niet zo mooi geworden, nog maar eens proberen),  van de blauwe kralen (links) had ik niet genoeg en van de knoopjes (rechts) ook niet. Dus nog niet helemaal klaar. (Excuus, de foto is niet helemaal scherp zie ik nu pas. Als het collier klaar is zal ik hem goed op de foto zetten.)

3 opmerkingen:

  1. Lovely! I wish I knew how to crochet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oefening baart kunst hoor, je bent al goed op weg ! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien heb ik een heleboel blogpost van jou gemist. Maar je hebt dus niet stilgezeten. Wat een leuke dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...