donderdag 7 juli 2011

Pi-ca-sa

Vanmiddag nog lekker aan de slag geweest met Picasa. En zoals je ziet is het gelukt om mijn eigen header te maken. Blij, blij, blij. Zo zie je maar weer, nooit te oud om te leren.
Verder heb ik meteen lettertype, kleurstelling kopjes enz. nog een beetje aangepast. Het is nu beter naar m'n zin. (Ach wie weet verander ik binnenkort nog wel weer eens wat.)

Ik heb sinds gisteren 9 volgers, dus bij deze: Bedankt lieve mensen!
Misschien moet ik bij 10 maar eens een give-away gaan doen.... Blijf mij dus volgen de komende tijd(je mag ook nieuwe volgers aanbrengen :-))
Fijne avond nog!

Nog even een overzichtsfoto van het dekentje in wording.

2 opmerkingen:

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...