maandag 29 augustus 2011

Kraamkadootje

Er is weer een baby geboren!
Het is een jongetje en zijn kamertje is wit/grijs/zilver.
Gecombineerd met de leuke paddenstoeltjes die ik bij Willewopsie zag ben ik begonnen aan een kraamkadootje. Een patroontje van die paddenstoeltjes was er niet, dus heb ik zelf wat bedacht.
Ik hoop dat je 't niet erg vindt Wilma.

Wilma maakt trouwens erg leuke dingen, ga maar eens op haar blog kijken! (zie linkje hierboven)

Ik weet nog niet helemaal precies hoe het uiteindelijke resultaat eruit gaat zien, maar iets met 2 kledinghangertjes, paddenstoeltjes en fimokralen (daarover in een latere blogpost meer...).
Op de foto's krijg je een indrukje van hoe dat creatieve proces er uit ziet aan de eetkamertafel. Ja, ja, ik weet het, ik ben een creatieve chaoot..... Het eindresultaat laat ik binnenkort zien.
Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Hoi Annemarie,
    Ook deze zijn weer heel erg leuk zeg. Ik moet jouw blog maar goed bij mijn favorieten houden, want er is altijd wel iets waarvan ik denk: dat zou leuk zijn voor.... en zo...
    Heel fijne avond gewenst en haak maar lekker door....
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...