vrijdag 5 augustus 2011

Webshopje?


Tijdens het uitdelen van alle kadootjes op school kreeg ik de vraag of ik een webshop heb en of ik in opdracht werk. Het antwoord is: nee, (nog) niet echt.
Het meeste wat ik maak geef ik weg als kado of is voor mezelf of mijn gezin.
Toch is het al een heel aantal jaren in mijn gedachten. Voordat het fenomeen webshop bestond zeg maar.
Het lijkt me ontzettend leuk, maar ik ben ook iemand die altijd allerlei beren op de weg ziet (ja echt waar!). Misschien moet ik maar eens advies inwinnen bij mensen die al een webshop hebben.

Sinds ik dus met deze blog bezig ben, ben ik weer geinspireerd en lekker bezig. Ik had een creatieve dip (klein tipje van de sluier: ik heb op de kunstacademie gezeten, hierdoor werd ik zo kritisch op mijn eigen werk dat de lol er af was) en zelfgemaakt werd natuurlijk lange tijd niet echt gewaardeerd.....  Nu wel weer, gelukkig.

In ieder geval: Ik zal er deze schoolvakantie stevig over nadenken wat het gaat worden.

Mocht iemand vragen hebben over artikelen uit de blog of iets willen kopen, stuur in ieder geval even een mailtje. Dan kan ik kijken of ik je kan helpen; wel graag in september als Leon weer naar school is...

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat dat een moeilijke beslissing is hoor..... Volg je eigen gevoel, want je maakt zoveel mooie dingen op je eigen gevoel af.... Dan komt het goed, echt waar...
    Heel fijn creatief weekend gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...