vrijdag 30 september 2011

Probleempje


Wat een gedoe, problemen met blogger....ik kan soms wèl, maar meestal géén reacties achterlaten op andere blogs. (Verschillende dingen geprobeerd, vinkje bij aangemeld blijven weg, cookies opgeschoond, wie het weet, help alsjeblieft!)

Nu even iets positiefs, het weer, in één woord: geweldig!!!!
Wat een verwennerij zo eind september, hoe noemen ze dat ook al weer, indian summer ofzo (ben er niet zeker van).
Nou ja, ik denk dat iedereen er met volle teugen van geniet.

Ondertussen blijf ik natuurlijk wel verder bloggen en surfen. Een tijdje geleden ontdekte ik de blog van Wonen aan boord.
Erg leuk geschreven en met leuke sfeerfoto's. Ze heeft nu een challenge omdat ze één jaar bestaat.
Alleen lastig dat ik niet kan reageren, dan maar officieel volger worden!
Kijk zelf maar eens (je kunt op linkje klikken onder de foto).

Als alles meezit ga ik vanavond eindelijk de tutorial in elkaar zetten, ik heb wel alle foto's, maar die moeten nog even bewerkt worden enzo.
Nou ja, hou 't hier in de gaten zou ik zeggen.

Fijn weekend allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...