maandag 5 september 2011

Uitslag give-away



Goeiemorgen allemaal. Vandaag de uitslag van mijn eerste give-away.
Er hebben niet veel mensen meegedaan, dus des te meer kans voor de mensen die wel meededen.
Ik heb zo'n random generator op internet uitgeprobeerd (om de trekking eerlijk te laten verlopen) en de winnares van mijn give-away is:
Nadiake
Gefeliciteerd! Kun je me je adresgegevens e-mailen zodat ik het ritstasje naar je kan opsturen?

Inmiddels heb ik trouwens al weer 19 volgers, erg leuk dat er zoveel mensen zijn die komen kijken wat ik maak, allemaal bedankt!

4 opmerkingen:

  1. yiepieyiepie!! gewonnen ! ben zo blij ben zo blij, mijn eerste give away die ik win en het was nog maar de 2de waar ik aan deelnam! dank je wel, ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Mie, als ik het pakje aankrijg laat ik direct iets weten hoor! spannend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Nadiake, ben wel een beetje jaloers hoor! En Anne-Marie, ik kom graag een bakkie doen hoor! Ik heb nu in eens veel meer tijd zo na de vakantie, gek hé? Gezellig!
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...