vrijdag 2 september 2011

Zo moeder, zo zoon


Leon is ook erg creatief, hij kan prachtig tekenen. Regelmatig maken we samen allerlei creatieve dingen.
Dit is er een van, een gepimpt fotodoosje (houten fotobox, verkrijgbaar bij Action).
Leon heeft deze paddenstoel getekend en uitgeknipt met een figuurschaar en het doosje in bijpassende kleuren geschilderd (al meer dan een jaar geleden, hij was toen nog maar net 4!). We hebben hem in gebruik als doosje voor onderzetters, maar je kunt zo'n doosje voor allerlei dingen gebruiken natuurlijk.
Ik vind het wel leuk zo'n creatieve zoon en ben natuurlijk erg trots op hem!

Marijn is ook creatief, maar dan met andere dingen.....


Fijn weekend!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anne-Marie,
    Heerlijk toch, die creatieve kinderen. Dat is echt genieten...
    Ik wens je een heel fijne dag toe,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! En mijn dag is nu opgepimpt, heerlijk zo'n schaterend koppie! Leon is zeker creatief, dat belooft nog wat. Lekker stimuleren!
    Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...