maandag 17 oktober 2011

Arme Zorro (deel 2)

Hoe ging het verder met Zorro bij de dierenarts? Hij bleek koorts te hebben en dus een ontsteking.
De dierenarts heeft nog een punctie gedaan in de bult (ter grootte van een kleine appel) aan zijn kaak.
Er kwam geen viezigheid uit, dus geen abces
Ze zag ook geen splinter oid tussen zijn kiezen, dus dat is het waarschijnlijk ook niet.

Behandeling: direct 2 spuiten (antibiotica en pijnstiller) en voor de rest van de week antibiotica + pijnstillers (tabletten).
Mocht het niet verbeteren, dan moet ik terugkomen en zal Zorro onder narcose moeten om toch nog eens goed bij zijn kiezen te kijken.
Zorro heeft namelijk zaterdag op zo'n bot zitten kauwen (ik heb het vieze ding na 5 minuten weggedaan, maar dacht dat het daarmee te maken kon hebben) vandaar.

Dus even afwachten hoe het nu verder gaat.
In ieder geval allemaal bedankt voor jullie lieve reacties en ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes, Anne-Marie

2 opmerkingen:

  1. Eigenlijk dus niet heel veel wijzer geworden. Je wilt toch weten waardoor zoiets komt? Hopelijk gaat het snel beter met hem. Geef hem maar een extra aai van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopenlijk helpt de anti biotica snel .....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...