vrijdag 28 oktober 2011

Opruimen!




Wie houdt er ook van opruimen? Het is niet mijn hobby, maar het moet anders eindig je in zo'n tv-programma....
Ik zat nog eens mijn lijstje met favorieten uit te pluizen en (ja, ja) op te ruimen en kwam zo weer op de blog het gehaakte sprookjesland.
Tijdje gevolgd, toen was het daar een tijdje stil, vandaag weer eens gekeken en zag dat Nelleke een andere blog was begonnen: een kastje per dag.
Haar 365 dagen project, heb het met een grote glimlach gelezen, me aangemeld als volger en de button gepakt.

Zo af en toe geef ik mezelf een grote schop onder de kont en ging al hier en daar een kast opruimen, maar ik ga toch proberen om het nu iedere dag te doen. Wie doet er mee?
Mijn opgeruimde kasten van afgelopen tijd: kledingkast Leon, speelgoedkast Leon, kledingkast Marijn, buffetkast huiskamer.  Dan heb ik verder nog niet genoemd de speelgoed kast in de huiskamer die elke maand wel een keer ontruimd wordt, maar die steeds weer dichtslibd...
Vol goede moed verder dus.

Denkt iedereen aan de give-away? Wie mee wil doen, meld je nog even aan, het kan tot a.s. dinsdag
Fijn weekend alvast.

Groetjes, Anne-Marie

5 opmerkingen:

  1. :-) een heel tof idee, maar nu nog de tijd vinden hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project. Een kastje per dag! Gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Anne-Marie,

    Super dat je meedoet! Veel succes ermee.
    Een kastje per dag brengt elke dag een opgeruimd kastje met als bonus een gevoel van tevredenheid. Dat vind ik nog het aller wonderlijkste eraan. Wens ik jou ook toe.

    Leuke blog heb je trouwens!

    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou eh eerlijk gezegd ga ik dat niet halen. Ik ben een zzp-er en probeer tijdens de schooltijd van de kids te werken en er na schooltijd voor hen te zijn. Gelukkig werk ik niet elke dag, maar wil ik leuke dingen doen en daar hoort schoonmaken niet bij.

    Maar ... ik ga nu wel de vloeren dweilen, want het behangwerk zit er op en alles moet weer spik en span!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Poeh, elke dag! Dat gaat mij niet lukken, dat weet ik nu al. Misschien eentje per week...

    Ik kon via je reactie op mijn blog niet op je profiel komen, die heb je afgeschermd ofzo. Maar via een omweg heb ik je toch gevonden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...