dinsdag 25 oktober 2011

Tromgeroffel.......


Ja, ja, het is tijd voor de give-away!
Niet alleen zijn er al meer dan 5000 pageviews, maar inmiddels zijn er al 29 mensen die mijn blog volgen.

Door op de foto te klikken kun je alles nog beter bekijken

De inhoud van dit leuke (al zeg ik het zelf..) pakketje is:
- 1 lavendel geurhartje
- 1 borduurpakketje 'roos'
- kaartje met daarop 4 x 3 meter bindtouw (rood/wit, blauw/wit, groen/wit, blauw/wit/rood/groen recycle)
- Benodigheden om 4 tashangers te maken: 4 kleine karabijnhaakjes, 4 hartjes 'made with love', 4 lintklemmetjes, 4 draadklemmetjes
- velletje etiketjes

Hoe maak je kans?
Laat even een leuke reactie achter bij dit blogbericht, word volger als je het nog niet bent en als je een eigen blog hebt zou ik het leuk vinden als je een linkje plaatst. Je kan een kopie maken van de foto aan de zijkant.
Ik ga dit keer de uitslag bekend maken op woensdag 2 november, dus je kunt je reactie achterlaten tot en met dinsdagavond.

We zijn er trouwens zondag achtergekomen waarom Zorro zo'n dikke wang had. Ik ging even z'n tanden poetsen en kon zo goed in zijn bek kijken. Er heeft een ontsteking aan de binnenkant van z'n wang gezeten(was nog een raar bultje en een wondje te zien). De antibiotica heeft in ieder geval goed z'n werk gedaan.
Iedereen nogmaals bedankt voor de beterschapswensen.

Groetjes, Anne-Marie

13 opmerkingen:

  1. Graag wil ik meedoen aan je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je blog een succes is en logisch natuurlijk; er is veel leuks te zien en jij lijkt me een hartelijk persoon.
    Mooi pakket geef je weg zeg! Uiteraard zet ik een link op mijn blog, want ik vind dat meer mensen moeten weten dat dit blog zeker de moeite waard is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away, ik doe graag mee...
    volger was ik al , en een linkje zal ik op ijn blog zetten ....

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anne-Marie,
    Wat leuk hè dat zoveel mensen je volgen (ik zie dat het er al weer eentje meer is nu...) en dat er zoveel bezoekers bij je langs komen.
    Je hebt een heel leuke give-away bedacht en ik doe graag mee hoor... Ik heb al een linkje geplaatst op mijn blog.
    Verder wens ik je een heel fijne week toe,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig, ik doe mee.

    Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee!! Leuk!!

    Even wat antwoorden op je vragen:
    Het is begin dit jaar begonnen en het onderzoek heeft in april plaatsgevonden. Eind mei overleed mijn moeder. Op de dag van haar overlijden zouden we de uitslag krijgen. Die hebben we later de horen gekregen. We weten dus nog maar maar kort wat de uitslag is. Maar ik vond het wel belangrijk mijn reactie van die dag te laten zien ... waarom? Dat zul je later lezen!

    Lieve groet,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anne-Marie,
    Dit inmiddels de derde keer dat ik een reactie bij je plaats, maar ik weet niet meer wat er met de rest is gebeurd.

    Ik doe graag mee met je give away!! Leuk!!!

    Ik had een heel verhaal geschreven in antwoord op je vragen op mijn blog. Het onderzoek van mijn zoon heeft in april plaatsgevonden. Eind mei, op de sterfdag van mijn moeder, zouden we de uitslag krijgen. Je begrijpt de uitslag hebben we later gekregen. We weten het dus nog maar kort.
    Ik wilde graag mijn reactie op de adhd-er meegeven, belangrijk voor de rest van het verhaal dat later volgt.

    Lieve groeten,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anne- Marie,
    Wat is het hier gezellig en sfeervol !!!Ik kom per toeval op je mooie site en heb mij als volger bij je aangemeld.
    Ik doe ook graag mee met je super leuke give-away.Ik zet wel een linkje op mijn site.
    En mischien vind je het bij mij ook wel leuk. Je bent meer als welkom.
    Een warme groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een een leuke give-away!
    Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Anne-Marie! Ik doe ook weer mee hoor!!! Superleuk dat je al zoveel volgers hebt, ik zet ook even een linkje op mijn blog!
    Hoe is het met Zorro? Joris groeit enorm is nu een echte peuter, oh nee daar had ik er toch al één van in huis rondlopen?
    Fijn weekend! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps...ik zie nu pas dat je zo'n leuke Give away hebt...(het was hier afgelopen week vakantie, de kinderen pikken dan de computer in)Ik doe graag mee!!!
    Ik zal nog even een linkje op m'n blog zetten!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoop dat ik nog op tijd ben om een gokje te wagen, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anne-marie, nog net op het nippertje!
    Ik doe graag met je mee.
    groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...