vrijdag 18 november 2011

Ooooh, een echte award!



Deze week kreeg ik een award van Mirjam (Hand, Have A Nice Day), ik voel me vereerd, superbedankt Mirjam! Bij deze award horen een 2 opdrachten: 7 dingen over je zelf vertellen en doorgeven aan 5 andere bloggers.
Ik heb er al even over nagedacht, maar wat lastig. Wat ga ik vertellen en vooral wie kan ik het doorgeven?
Als jullie het goed vinden slaap ik er nog een nachtje over, dan zal ik het dit weekend allemaal in een bericht zetten.
En als gevolg van deze award is het aantal mensen die mijn blog volgen weer enorm gestegen, al weer 46.
Iedereen die hier al op bezoek kwam: ontzettend bedankt! en iedereen die hier sinds deze week komt: welkom!

Nog even een overzichtje van alle projecten van deze week:
Leon z'n juf is jarig geweest en vierde een feestje. Daarbij hoort een kadootje natuurlijk, dus maakten we samen deze tas. Lekker groot, zodat er ook grote boeken/mappen etc in passen.

Verder was het deze week tijd om een schoenendoos te vullen voor de schoenendoosactie 2011 van actie4kids. Voor ons de eerste keer dat we dat hebben gedaan.
Ik heb er een paar zelfgemaakte items in gedaan: een handdoek en washandje met een mooie sierrand (lint) van Cars, een hobosack en een snel rugzakje.
Natuurlijk hebben we de doos verder gevuld met o.a. potloden, kleurpotloden, gum, puntenslijper, schriften, lineaal, tandenborstel, tandpasta, 2 stukken zeep, zeepdoosje, shampoo, autootje, knuffeltje en een kleine bal. Het paste allemaal precies.


Gistermiddag lekker weggeweest met Niels, eens een keer zonder kinderen (dat doen we bijna nooit, dus extra leuk). We zijn naar de Koninklijke Grolsch Bierbrouwerijen in Enschede geweest. Mooie rondleiding gehad en na afloop een lekker biertje gedronken. Wat een enorm groot bedrijf zeg! (rondleiding duurde 2 1/2 uur, we hebben heel wat kilometers gelopen kan ik je vertellen!). Geen foto's gemaakt ivm privacy van de medewerkers (er zijn heel veel rondleidingen iedere week).
Kijk maar eens rond op de site, dan krijg je wel een idee.

En toen gisteravond nog een creatieve avond bij een buurvrouw, erg gezellig. We hebben wat gemaakt uit het blad: Kadoosjes. Ik heb een 'stiekem' doosje gemaakt (hi hi). Erg leuk om te doen en voor mij ook nieuw (heb wat geleerd over eyelets enz).


Een druk weekje maar ook wel weer heel erg leuk.

Fijn weekend alvast!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Anne-Marie,
    Wat leuk dat je mee hebt gedaan. En geweldig dat je hierdoor weer nieuwe volgers hebt gekregen. Ik ben heel benieuwd naar wat je ons allemaal te melden hebt.
    Je hebt wel heel veel leuke dingen gedaan deze week. Lekker met je man een dagje uit, dat zou je toch echt vaker moeten doen, maar ik weet het, met kleine kinderen is het wel eens een beetje lastig...
    Voor nu wens ik je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je de award mocht ontvangen, een teken van waardering!!!
    Je hebt een heel mooie tas gemaakt hoor, de juf zal er blij mee zijn, zelf ben ik juf, dus ik zou zoiets wel waarderen:))
    Gezellig om samen zo even er tussenuit te zijn, soms gewoon even tijd voor maken...als mama ben je al druk genoeg.

    Fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de juf werd flink in de watten gelegd zo te zien ! Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelicicteerd met je award!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...