dinsdag 28 februari 2012

Klein probleempje?

Ik was gisteravond nog even wat aanpassingen op het blog aan 't doen. De bedoeling was om foto's van give-away's in de zijbalk te zetten.
Wat denk je? Ik kon geen foto's meer uploaden, geheugen vol. Ik heb het wel eens eerder gehoord bij anderen, maar nu dus zelf aan de beurt.
Ik heb wat foto's opgeschoond en zo kan het gebeuren dat bij oudere blogberichten een zwart vakje staat, omdat ik de foto heb weggehaald. Excuses hiervoor.
Ik ben op dit moment even aan het bedenken wat een oplossing voor lange termijn is, want ik ben niet van plan om extra ruimte te kopen (je neemt dan een soort abonnement en betaald per jaar), als het niet echt nodig is.
Mocht iemand nog een goede oplossing hebben, ik ben één en al oor!


Leuke give-away's vinden jullie op de pagina Give-away's, bovenaan het blog.
Gisteren 2 nieuwe toegevoegd, dus snel kijken!

Verder nog bezig met een klein ideetje uitwerken van reststukjes stof, ben nog niet helemaal tevreden.
En morgenochtend met mijn schoonmoeder naar het stoffen spektakel, ik heb er zin in!

Groetjes, Anne-Marie

4 opmerkingen:

  1. hier ook gezwicht voor het abonnement ... geen alternatieven gevonden, ze zijn wel zo slim bij google hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vol? picassa? Ik wist niet dat dat kon. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak tegenwoordig met picasa filmpjes van mijn foto's. Ze worden niet in het webalbum opgeslagen mar op je computer. Dan upload ik ze naar youtube en zet de link op de blog. Dat scheelt ruimte. Nadeel is dat je dan geen overzicht hebt van je foto's op de blog. En voor een paar foto's niet erg handig maar dan maak ik een fotocollage die ik dan resize. Neemt minder ruimte in dan een aantal losse foto's. Ik snap trouwens ook niet dat niet iedereen hier last van heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne Marie. Ik had hetzelfde probleem. Nu ik een nieuwe (oude) pc heb met meer bytes gaat het weer goed. Wat ikzelf deed als oplossing (toen ik mn nieuwe laptop nog niet had) was uploaden naar Picasa Webalbums. Dat is de eerste knop onderaan (uploaden). Kies dan voor 1)Grootte om te uploaden: klein (voor blogs is dit voldoende)
    2)Zichtbaarheid: openbaar op internet.

    Druk dan op uploaden en ga naar je blog om een nieuw bericht te maken. Daar kan je kiezen om foto's up te loaden vanuit Picasa Webalbums. Wanneer je daar op klikt zie je vanzelf de foto's die je eerder hebt geupload.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...