vrijdag 24 februari 2012

Voor Karlijn


Vandaag wordt Marijn z'n nichtje Karlijn al weer 2 jaar oud. Over een maandje is Marijn zelf aan de beurt, ik schrok ook lichtelijk toen haar naam bekend werd gemaakt na haar geboorte, zit in dezelfde lijn.... zeg nou zelf. In de straat werd 6 weken later trouwens nog een jongentje geboren met de naam Stijn....LOL
Het verlanglijstje was niet zo uitgebreid, dus ik heb er zelf maar iets bij gemaakt.
Twee boekjes van Woezel en Pip samen in een tasje met en Black Apple Doll (die overigens een klein beetje op Karlijn lijkt), haar gezichtje heb ik 'afgekeken' bij Tante Hilde.
Het was ontzettend leuk om haar te maken, dus ik snap Tante Hilde helemaal.
Hopen dat Karlijn haar net zo leuk vind...

Excuses voor de fotokwaliteit, maar het is weer eens een sombere, donkere dag.

7 opmerkingen:

  1. Geweldig setje zo samen! Helemaal leuk gedaan. Veel plezier met geven en fijn weekend! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig!!! Op de handwerkbeurs heeft mijn moeder iets soortgelijks gekocht voor Elianne, (moet nog gemaakt worden!) En ja wat gaat de tijd snel, twee jaar geleden waren we gewoon nog zwanger!!! (mis ik soms best wel hoor, zo gezellig in je buik!) Ik wens je een fijn weekend en houd mijn blog in de gaten want het word me daar toch een leuke Give-Away!! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig cadeautje zo, dat wordt vast met beide handjes aangepakt en niet meer losgelaten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kado voor een klein meisje!!! (hoewel grote meisjes hier ook nog erg blij van worden)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ga je vast een meisje erg gelukkig mee maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtig kado!! Daar is ze vast heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk cadeau! Ik ga je volgen hoor!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...