vrijdag 30 maart 2012

Meer nieuwtjes?

Na mijn berichtje van gisteren, vandaag nog wat meer nieuwtjes.

Een tijdje terug schreef ik nog weer eens over onze hond Zorro. Het gaat weer goed met hem, nog wel aan de antibiotica, maar dat is bijna klaar.
Nadat de ontsteking weer terug was gekomen hebben we weer overleg gehad met onze dierenarts. Zorro is een uniek geval, bij mensen komt het wel vaker voor maar niet bij honden. Na overleg met dierenkliniek Utrecht blijkt verder opereren geen optie. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen.
Afgelopen weekend hebben we (gelukkig) 3 speekselstenen kunnen uitmasseren, de dierenarts laat ze onderzoeken. Misschien zou een speciaal dieet kunnen helpen of evt. homeopathische middelen.



















Verder ben ik vorige week begonnen met granny's te haken voor een klein babydekentje. Ik zag de kleurtjes en vond het echte frisse voorjaar/zomer kleuren. Het patroon is van Garnstudio, ik heb alleen een hele andere kleurcombinatie gebruikt. Het haakt heerlijk vlot weg.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Groetjes, Anne-Marie

10 opmerkingen:

  1. Vervelend voor Zorro. Bij mensen helpt het wel eens om iets heel zuurs te eten.

    Leuk dat je granny's aan het haken bent. Lijkt me flink ingewikkeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marie,
    Wat een mooie kleurtjes. Ik ben zelf ook begonnen met haken van granny squares. Maar dan voor een plaid voor op de bank. Ik wissel het haken wel af met breien hoor, want dat is inmiddels echt een verslaving geworden...
    Nu alleen nog uitvogelen hoe je die granny's netjes aan elkaar kunt maken.. de eerste 16 zijn af, voor een lap van 50 x 50 cm en het moet in totaal 150 x 150 cm worden.
    Heb jij nog een goeie tip?
    Ik wens je nog een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd, leuke frisse zomerkleuren.
    Lijkt weer heel anders dan het patroon, wel mooi hoor!
    Fijn weekend.
    Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat waren we weer productief he, gisteravond. ik vond het super gezellig en bovenal leerzaam. Nu eens gaan bedenken waar ik al die zakjes die ik nog ga maken, voor ga gebruiken. En....op naar de volgende levende tutorial! fijn weekend nog! Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat vervelend voor Zorro zeg! Zou het in de naam zitten?? Wij hebben een poes die Zorro heet, en die tobt ook altijd met z'n gezondheid... Sterkte ermee!!

    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allereerst nog van harte met je zoon, hoop dat het een heerlijke dag is geweest!En het blijft zielig voor Zorro joh, hopelijk kan het inderdaad met druppels of dieet opgelost worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hoop dat zorro rap een remedie voor geschoteld krijgt :-) en profciat met je jarige zoon, die kleurtjes zien er echt vrolijk uit! ziet er goed uit! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grannys haken blijft verslavend hè ?

    Ach dat haar van me, het is idd al goed gegroeid,maar het groeit alle kanten uit,behalve de goede :-) maar ach komt wel weer oke...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke website! Ik kom zeker vaker kijken. En wat een knappe dingen maak je. Ik wist wel dat je creatief bent, maar dit is echt SUPER allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...