donderdag 5 april 2012

Fijne Pasen!


Aan paasversiering heb ik eigenlijk nog nooit gedaan maar het ziet er wel leuk uit.
Een beetje voorjaar in huis kan geen kwaad, dus waarom dan niet in 'paaskleuren'.
Vanmorgen heb ik kleine pomponnetjes gemaakt van gele en mosterdgele katoen/acryl, opgehangen in mijn kronkeltakken (waar ik afgelopen winter kleine witte blogbloemetjes in had hangen), instant voorjaar/paassfeer in huis!
Vanavond komt Evelien gezellig op de koffie, van Evelief's Lief en Leedjes.
We gaan vast nog iets creatiefs doen, dus misschien maken we nog wel een paar paashaasjes om het sfeertje compleet te maken. Ik heb wel een ideetje in mijn hoofd wat klaar is om uitgevoerd te worden!

Oh ja, de pomponnetjes heb ik gemaakt met de kleinste maatjes pompom maker van Clover, 2 en 2,5 cm. Ik vond het eerst eigenlijk onzin om daar een apparaatje voor aan te schaffen maar het werkt echt super (en vooral heeeeel snel en daar houd ik dan wel weer van, LOL)
Je kunt alle kanten op met die kleine pomponnetjes, ze zullen hier vast vaker voorbij komen.

Bij deze wens ik iedereen alvast
een fijn weekend en fijne Pasen!

Groetjes, Anne-Marie

7 opmerkingen:

  1. Staat wel gezellig zo. Ik heb die dingetjes ook wel eens in mijn handen gehad, maar vond het ook een beetje onzin.
    Veel plezier vanavond en fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige vrolijke boom ! Ook voor jou een zonnige en mooie pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gezellig z'n boom, jullie ook fijne Pasen. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne-Marie,
    Heel sfeervol hoor. Lekker gezellig, klaar voor de Pasen....
    Ik wens je alvast een heel fijn paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een fijne Pasen! Al hou ik niet van geel, jou bolletjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig daar bij jullie in huis!
    Jij ook fijne pasen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...