maandag 14 mei 2012

Nog even geduld


Hallo allemaal!
Heeft iedereen een leuke moederdag gehad? Hier wel, ik kreeg vrijdag al een mooi boeket en zondag een ontbijtje op bed (en dat is hier in huis heeel bijzonder kan ik jullie vertellen).

De afgelopen weken was ik druk met vanalles en nog wat en eigenlijk niks echt af. Nou ja 2 dingetjes dus:
Voor mijn zusje maakte ik nog een clutch van Elisanna, blauw met wit bladmotiefje, blauw en een rode paspel ertussen. Erbij een notitieboekje bekleed met (dezelfde) stof. Leuk geworden (zonder de knoopjes, ik had ruzie met de stof en de 'bekleedbare' knoopjes), maar geen foto! Teveel haast....
Misschien maak ik er binnenkort nog een, of anders een gewoon ritstasje met dezelfde stoffen combi.

Bezig met een hoes voor onze tablet (nee, geen Ipad), met een ingebouwde steun.
Bezig met een dekentje haken.
Bezig met 2 boekjes over voeding (daar plaats ik hier binnenkort nog wat over, heel interessant)
Bezig met hardlopen (mijn nieuwste hobby, deze mama gaat fit worden!)
Bezig met veel....(vooral in mijn hoofd)

Kortom, als er weer iets klaar is komt hier weer een berichtje. Hopelijk deze week en anders het volgende weekend.

Fijne week allemaa!
Groetjes, Anne-Marie

1 opmerking:

  1. Wat heb je lekker veel dingen in de planning staan.
    Geeft altijd een lekker gevoel vind ik.
    Ik ga van de week kleilabels maken, ik pak je tutorial erbij en ga aan de slag.
    Dan alleen nog even verzinnen waar ik ze voor ga gebruike.
    Gexellige week verder, groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...