donderdag 14 juni 2012

Sunshine award!

Wat een verrassing kreeg ik van Angélique een Sunshine award.
Zo leuk, dank je wel Angélique!


De regels voor deze award zijn:

  • Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen
  • Geef antwoord op de 10 vragen
  • Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.


  1. Wat is je favoriete dier? Onze hond Zorro
  2. Wat is je favoriete getal? 8
  3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank? Vlierbloesemlimonade
  4. Facebook of twitter? Facebook
  5. Wat is je passie? Creatief bezig zijn, ik kan niet zonder
  6. Krijgen of geven? Geven, maar krijgen is op z'n tijd ook fijn, al is het maar 'bedankt'.
  7. Wat is je favoriete patroon? Heb ik niet, ik vind veel dingen leuk maar houd ook erg van variatie. Ik zal dus ook nooit tientallen keren hetzelfde maken..
  8. Wat is je favoriete dag van de week? Vrijdag, de week afronden, het weekend in zicht, koopavond om nog even zelf op stap te gaan.
  9. Wat is je favoriete bloem? Lelietje van dalen, pioenroos, vlierbloesem (vooral de geur vind ik ook erg bijzonder van deze 3 bloemen, dat de natuur zoiets kan maken!), tulp (dan vooral de bijzondere soorten)
  10. Wat is je favoriete land? Lastig hoor, ik vond Canada prachtig maar ook Italie, Spanje, Luxemburg, Oostenrijk. Ik houd wel erg van de ruige natuur.
Ja en nu nog 10 mensen om deze award aan door te geven! Dat is best lastig aangezien ik heel veel blogs volg, maar goed een kleine selectie dus.
  1. inge snuffel
  2. hip in holland
  3. missy n
  4. op nr 5
  5. eveliefs lief en leedjes
  6. vervlogen dagen
  7. besjes
  8. willewopsie
  9. zsazsaszu
  10. zo mooi zo hip
Dames, alsjeblieft! Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden en aan wie jullie deze award doorgeven.
Nu gauw verder met alle andere projecten waar ik mee bezig ben.
Tot gauw.

Groetjes, Anne-Marie

Edit: het recept voor vlierbloesemsiroop vind je bij Van de hak op de tak, het is nu de ideale tijd om zelf te maken

12 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Anne-Marie, je verdient het!
    Leuk om ook jouw antwoorden te lezen. Vlierbloesemlimonade...hoe zal dat smaken? Maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij I.kea verkopen ze het. Omschrijving bij Op nr 5. Je kunt het ook zelf maken. Ik zal eens een recept opzoeken en op de blog plaatsen.

      Verwijderen
  2. Dank u, Dank u!!! Jij verdiend hem hoor!! Ik ben nog even druk met avondvierdaagse gedoe, maar ik ga hem zeker doorgeven!!
    Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anne-Marie,
    Dank je voor de award...ik kreeg 'm ook al van Rosanne, was bezig met uitdeelllijstje...kan Christel, jou, en Evelien schrappen....;-)
    Vlierbloesemlimo....waar koop je dat? klinkt lekker! Enne....tis bijna vrijdag....heerlijk hè?
    xxx Hilde
    p.s Het is me nog niet gelukt, die pagina aanmaken op mijn blog :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt de Vlierbloesemlimonade zelf maken of kopen bij I.kea, daar heet het Saft flader (Elderflower concentrate staat achterop). Het smaakt een beetje naar citroen en een beetje zoals vlierbloesem ruikt. Volg je het nog?
      Ik zal nog eens wat flessen kopen als ik er weer kom. Nog lekkerder vind ik trouwens vlierbier, dat maakt een vriend van ons, maar ja daar zit alcohol in....

      Verwijderen
    2. he, wat vervelend...............alcohol.........

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award! Je hebt hem zeker verdiend, ik lees je blog altijd met veel plezier! Bedankt dat je ook mij een award geeft...lief van je! Ik ga de award alleen niet verder doorgeven, het is niets persoonlijks maar ik hou gewoon niet zo van kettingbrieven en awards en dat soort dingen...
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Anne-Marie! Ik heb echter lang geleden besloten om niet meer met de awards mee te doen. Voel me er een beetje verlegen onder. Heb ooit wel eens tien dingen over mezelf verteld, hoor. Maar ik stel je gebaar enorm op prijs! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh, wat lief!!! Ik ben sinds gisteren op reis, maar zodra ik terug ben geef ik de award zeker door!! lieve groetjes, inge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he annemarie,
    ik vond het weer supergezellig vanavond! Leuk en spontaan dat je even sms-te! Dat vond ik echt super! En gezellig samen even boodschapjes gedaan..........haha, leuk toch!
    Ik ga deze award doorgeven hoor! Bedankt dat je me even hebt geholpen met m'n blog.............
    enne vrijdag de 26e toch???? (heb intussen al een tweede wijntje op........) liefs Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de award voor je leuke blog! Bedankt ook dat je hem doorgeeft. Ik ga er alleen verder niets mee doen. Met doorgeven is het uit al die leuke blogs in blogland het zo lastig te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...