maandag 16 juli 2012

Dienst mededeling!

Oeh, wat klinkt dat spannend.
Valt mee hoor, maar ik heb even een kleine mededeling.
Ik kreeg zonet weer eens de melding dat mijn foto upload vol is (of zoiets).
Gelukkig weet ik hoe ik dit kan oplossen, maar dat kost even tijd, dus voorlopig even geen berichtjes met foto....

Ondertussen heb ik al weer een dekentje binnengekregen van Dianne.
Hartelijk bedankt voor je dekentje!
De foto's houden jullie nog tegoed, maar je kunt al vast kijken op Dianne haar blog: havemorefuncreating.blogspot.com. Ze heeft zelf gelukkig ook een foto geplaatst.


Verder heb ik een nieuw e-mail adres, vanaf nu kunnen jullie je mailtjes sturen naar:

littleredhome@online.nl

Zogauw als het foto probleem is opgelost hier weer gezellige berichten mèt foto's.

Fijne week allemaal!
Groetjes, Anne-Marie


1 opmerking:

  1. hey Annemarie,

    Hoe is het met jou!!!! Al op vakantie geweest of slaan jullie dit jaar over? Wij hebben heerlijk genoten in Frankrijk van veel zon en water!
    Zin om binnenkort weer eens bij te kletsen en te fröbelen? Ik wel..... liefs christel

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...