dinsdag 7 augustus 2012

Dekentjes update


Hallo allemaal!

Afgelopen 2 weken kwamen er nog 4 pakketjes binnen en heel veel mailtjes.
Op het moment krijg ik elke dag meerdere mailtjes van dames die een dekentje willen haken/breien, zo bijzonder.
En zo fijn dat we met z'n allen Engely en de kleintjes in Nepal op deze manier kunnen helpen.

Vorige week ontving ik een dekentje van Talitha, heerlijk vrolijk gekleurd!
Ze heeft ook een blog, Lief en mooi.

Dekentje gemaakt door Talitha






















Dekentje en twee mutsjes gemaakt door Linda

Dekentje en mutsje gemaakt door Chantal

Dekentje gemaakt door Marian

Een lief vogeltje als detail 














































































Vrijdagavond plaats ik nog een post met de dekentjes die ik deze week nog ontvang (volgens de berichten) en daarna houd ik een blogvakantie van 3 weken.
Begin september zal ik dan alle dekentjes tussentijds zijn binnengekomen hier laten zien (ik hoop dat het er heel veel zijn!).
Mailtjes m.b.t. de dekentjes zal ik allemaal zo snel mogelijk beantwoorden.
Zoals het er nu naar uitziet gaat Engely pas begin oktober weer naar Nepal, dus kan ik ook wat later de dekentjes gaan bezorgen. Zo gauw ik weet wanneer ik ga zal ik het hier melden.

Nogmaals, iedereen heel erg bedankt voor het haken/breien van al die mooie dekentjes (en mutsjes)!

Groetjes, Anne-Marie

3 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi!! Verzamel je ook nog dekentjes in september of is dat te laat? Groet!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marie,
    Wat een prachtige exemplaren zeg. Zo te zien is iedereen toch meer aan het haken dan aan het breien. Ik heb inmiddels ook 4 pakketjes binnen, maar daar is de helft dan toch wel van gebreid. Zelf heb ik er twee gebreid en eentje gehaakt... Wat gaat onze aktie goed hè?
    Wat zullen we Engely en die kleintjes straks blij maken...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je ze zo laat zien. Binnen een week ontvang je er nog een van mij. Ik vind het zo leuk en dankbaar om te doen! Zo te zien zijn er straks heel wat babietjes lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...