maandag 24 september 2012

De bezorging...

Vorige week zondag heb ik dus alle 83 dekentjes bij Engely bezorgd.

Onder genot van een kop cappucino hebben we kennisgemaakt en heeft Engely verteld van alle projecten die ze op heeft gezet in Nepal.
Daarna hebben we alle dekentjes bekeken.
Ze was erg blij dat er zoveel dekentjes gemaakt zijn door iedereen en vond het eigenlijk ook heel bijzonder dat iedereen hier zo belangeloos aan heeft meegewerkt.

Dus nogmaals een welgemeend 'dank-jullie-wel' van Engely (en ook van mijzelf).

De dekentjes gaan volgende maand dus op reis naar Nepal. In de kraamkliniek komen alle dekentjes in een grote kast te liggen, tot ze uitgedeeld worden.
Engely zal me daarvan in ieder geval een foto sturen en ook van een aantal dekentjes die tijdens haar bezoek al worden uitgedeeld.
Er zullen ook dekentjes worden uitgedeeld aan oudere broertjes/zusjes en baby's die al eerder in de kraamkliniek geboren zijn en voor controle weer in het ziekenhuis komen (er zaten een aantal grotere dekentjes tussen).

Meer nieuws kun je ook vinden op de site van Engely.
Nog even een foto van alle dekentjes bij elkaar!












Mijn verhaal over de markt waar ik met Evelien, Hilde en Christel stond houden jullie nog even tegoed. Kijk anders alvast bij Christel en Evelien die hebben al een leuk verslagje geplaatst.

Ik heb weer eens ruzie met blogger en mijn foto-upload, heeft met picasawebalbums te maken, grrr. Dus met mazzel nog deze foto kunnen plaatsen.

Groetjes, Anne-Marie

ps: ondertussen zit ik niet stil natuurlijk, ik heb al weer een stel polswarmers voor mezelf gehaakt in een supergaaf wolletje. Verder nog veel plannetjes voor de komende tijd....

6 opmerkingen:

  1. zoveel seg!!! Hele knappe actie die een mooi resultaat heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi al die dekentjes bij elkaar!
    Dat de baby's in Nepal verwarmd mogen worden door de dekentjes en door de liefde waarmee deze dekentjes gemaakt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zo bij elkaar is het wel een enorme berg!
    Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat veel Anne-Marie! En bij elkaar is het echt een enorm vrolijke boel zeg, geweldig dat je dit zo georganiseerd hebt met Engely.
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de dekentjes aldaar!

    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anne-Marie,
    Wat hebben we er toch veel bij elkaar gekregen op deze manier he, ik ben zo blij voor Engely en voor die kleintjes in Nepal. Voor ons misschien allemaal een kleinigheid maar voor hen heel belangrijk.
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...