maandag 12 november 2012

Ondertussen...

Ondertussen heb ik vanalles gemaakt de afgelopen tijd.
Zo zag ik een leuke 'haaien'etui op etsy en pinterest voorbij komen. Leon kon nog wel een etui gebruiken voor school dus....
Hij is best goed gelukt, maar dit is typisch zo'n geval van eens en nooit weer (het probleem zat em in de rits)



Verder probeer ik een en ander te maken voor de Midwinter Markt in IJsselmuiden, waar ik samen met Christel, Hilde en Evelien een kraam heb.
Was ik druk voor mijn eerste echte opdracht (daarover de volgende keer meer).
En aan het bedenken hoe dat nu met mijn webshopje verder moet, opfrisbeurtje voor mijn blog is ook nodig,  aan het herstellen van een griep/zware verkoudheid en nog wat andere dingen die energie vreten (dat kan je zo hebben).
Zag ik op de blog van Mamarina nog deze spreuk:

Wat je loslaat, lost vaak zichzelf op

Dank je voor deze wijsheid! (maar wel heel lastig voor me...).
Dus wie weet is alles wel opgelost als ik mijn volgende postje schrijf.

Fijne week allemaal!
Groetjes, Anne-Marie

10 opmerkingen:

  1. Hm.... ik zou mijn kids wel eens wat meer los moeten laten, maar zou toch niet willen dat ze oplossen :p

    Leuke etui! Hopelijk leidt het niet te veel af op school, ik kan me zo voorstellen dat het ook erg leuk is om mee te spelen ;-)

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die haai is super !
    En wat je spreuk betreft : die is meer dan waar ! Fijne week !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. druk..druk...druk...en dan ook nog herstellende...rustig aan meid, doe vooral dingen die je leuk vind en alles stap voor stap! Je etui ziet er in elk geval super uit!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die is leuk!! Doe je wel rustig aan ;-) Een hele mooie spreuk!! Succes met alles!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anne-Marie!
    Wat een gaaf ding, die etui, mooie letters erop, maar ik kan me voorstellen dat er heel wat tijd in is gaan zitten...
    Leuk hè, de mid-wintermarkt, ik verheug me erop.
    Eerst ben ik nu nog bezig met spulletjes voor een swap maken, dat moet eerst af en daarna wat dingetjes maken voor de markt.
    Prachtige spreuk, maar wel moeilijk toe te passen...maar we blijven oefenenen ;-)
    Liefs Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauuww wat een super leuke haai. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creaties maak je en van vele markten thuis zie ik. En ook voor een markt aan de slag lees ik, leuk! Ik heb de smaak samen met mijn moeder ook te pakken. Ik vind deze haai echt helemaal leuk! Kan zelf absoluut niet naaien, dus vind hem gaaf geworden. Doe het je niet na, mooi!
    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anne-Marie,
    Wat leuk zeg, wat je allemaal maakt! Dat gaat vast goedkomen op de markt. Die hartjes vind ik vooral erg leuk, met de mogelijkheid iets op een briefje te schrijven.
    Tip: neem een matje mee om op te staan tijdens de markt (zo'n kunststof kussentje wat je onder je knieen legt bij het in de tuin werken), dan hou je warme voeten omdat de kou dan niet optrekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ik geen likeknop heb op mijn blog om je reactie te liken. Ja dat klopt ik denk dat het er echt mee te maken heeft dat hij ook een jaartje ouder is. Maar toch vond ik het ook spannend hoor hoe hij het zou ervaren!

    Heerlijk om je reacties te lezen. En wat heb je een prachtig etui gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...