donderdag 28 maart 2013

Vanalles en nog wat

Hallo allemaal,

Deze keer allerlei foto's van alles wat ik de afgelopen tijd heb gemaakt.



Deze kadozakjes heb ik voor mijn collega gemaakt die afgelopen zaterdag haar schoonheidssalon Chill heeft geopend. Leuk om te doen!

Samen met de collega's van het sportcentrum hadden we een kado, toch heb ik nog een kleinigheidje voor haar gemaakt.
Een minicanvasje (10 x 10 cm Xenos) beplakt met een mooi plaatje uit de Flow en erop gestempeld: Do what you love, love what you do. Erbij een lief kaartje en een hoesje voor haar visitekaartjes van tafelzeil(vergeten foto te maken). 





Nog een heerlijk ritstasje met rood/witte stofjes, geinspireerd op het tasje 'orde met rits' van Eloleo.


En nog een lief ritstasje van mexicaans tafelzeil met kersjes, staat inmiddels in de webshop.


Bij de supermarkt vond ik deze schattige 'bellis' een soort madeliefje.  Een beetje lente in een potje.
Had ik natuurlijk geen sierpotje voor, dus maar een 'potje' gemaakt van tafelzeil. (Naden even afgeplakt met tape, hoop dat het werkt ivm waterdichtheid)


Fijne Pasen!

5 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig geweest, zeg! Je laat ons weer meegenieten van een hoop leuks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marie,
    Wat heb je mooie spullen gemaakt zeg. Heel erg mooi die kaartjes voor de opening van de salon van je collega. En wat een leuk idee om een mini-canvasje zo op te leuken... De tasjes zijn ook prachtig en die bloemetjes... zo lief...
    Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heerlijk paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig Anne=Marie! herkenbaar tafelzeiltje hoor van de bloempot; hartstikke gaaf! en je presentjes voor de salon zijn ook wel heel super mooi geworden zeg: vooral zo met dat kaartje eraan in een mooie kleurstelling! Gauw weer daten????? even een update hoe ver je bent voor 4 april!! ;))) lfs christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag ze staan op je tuintafel, wat een superleuk idee die bloempothoesjes!! En het staat zo leuk, zou ook een goed idee zijn voor de fair volgens mij, met bloemetjes erin, denk je niet?
    Ik ga ook maar es m'n blog weer een beetje bijhouden ;-)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...