vrijdag 21 juni 2013

Feedly?


Ik zit hier nog met een heleboel vraagtekens boven mijn hoofd.
Google Reader of Friend Connect stopt er mee op 1 juli, dat is dus al heel snel.
Ik zag steeds al berichten voorbij komen maar snapte er niet zoveel van.

Vandaag zag ik bij Cherry Heart een wat uitgebreidere uitleg, nu begint het te komen.
Ik heb me aangesloten bij Feedly, met een druk op de knop kon ik mijn hele leeslijst overzetten van Google Reader naar Feedly. En het schijnt dat er ook een app bijhoort voor Iphone of Android.

Je kunt aangeven welke artikelen je al gelezen hebt, zodat je steeds alleen de meest recente voor je neus hebt. Dus geen gezoek meer in de hele lijst en dan nog dingen missen, want dat gebeurd mij regelmatig omdat ik inmiddels behoorlijk wat blogs volg.....
Dus allemaal overstappen naar Feedly of Bloglovin

Ga maar even kijken bij Feedly, misschien wordt het vanzelf duidelijk...(je logt dan ook automatisch in als je je account koppelt)

Succes allemaal!

Volgende keer weer wat creatieve dingen, hopelijk ook wat sneller. Op dit moment ben ik erg druk met einde schooljaar, iedereen die schoolgaande kinderen heeft kent dit wel. Een heel aantal opdrachten voor rompertjes en andere kraamkadootjes. Dus vandaar dat het allemaal wat rustiger is hier op Blogger.

Mocht je wat vaker korte berichtjes willen lezen van Little Red Home en heb je ook facebook, kijk dan eens op mijn pagina.
Als je klikt op de 'Vind ik leuk' knop krijg je de nieuwe berichtjes op je startpagina.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...