woensdag 27 november 2013

Rugtasjes en een markt

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd zeg!
De afgelopen tijd heb ik een aantal opdrachtjes gehad voor rugzakjes. Verder lekker bezig met Stampin'Up!, het voorbereiden en geven van 2 workshops en momenteel ben ik nog druk bezig met een opdracht.
Allemaal superleuk om te doen, maar voor het bloggen blijft er dan wat minder tijd over (ik vergeet het gewoon!).
Eerst maar eens een paar foto's.



Op de foto hierboven zien jullie welke 4 kaartjes we hebben gemaakt tijdens mijn eerste workshop 'stapeltje kerstkaarten'.
Het was ontzettend gezellig en leuk om te zien hoe iedereen enthousiast bezig was.

Tijdens een party of workshop krijgt iedere gast een klein bedankje, voor deze workshop had ik dat in kerstsfeer gehouden. Het doosje had ik gemaakt met het Envelope Punch Board. 


Wil je wat meer info over workshops met Stampin'Up! kijk dan eens op mijn andere blog: Moois van papier

Verder ben ik ook druk bezig met de voorbereidingen voor de kerstfair: Kerst in de Vesting, op vrijdag 13 en zaterdag 14 december in Elburg.
Samen met vriendinnen staan we 2 dagen met een kraam gevuld met allerlei leuke kadootjes (bijv. eindejaars bedankjes voor de hulp, kleine kerstpakketjes voor juffen/meesters, familie, vrienden), kerstkaartjes, informatie over workshops en Stampin'Up! en leuke home decoratie.
Meer informatie over deze kerstfair vind je op deze site.
Ik zou het heel erg leuk vinden om je daar te ontmoeten!

Tot gauw!

3 opmerkingen:

  1. Leuke rugzakjes!
    Gaaf dat de workshops zo goed lopen! Mooie kaartjes maken jullie dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tasjes en ik zie dat je het heel druk hebt met de workshops. Wat ontzettend leuk zeg... Geniet ervan!
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer druk geweest Anne-marie. Leuk dat je workshops zo goed bezocht worden.
    Nou meid, veel succes met de voorbereidingen voor de kerstfair.
    Fijn weekend en groetjes,

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...