dinsdag 20 september 2011

Nog even geduld a.u.b.....



Nog even geduld.....
ik heb dus een tutorial in de planning, alleen moet ik nog even een paar foto's maken. Dat had ik bij de eerste versie niet gedaan. Te veel haast enzo.

Vorige week was Evelien van Evelief's lief en leedjes even op de thee, gezellig! Kijk maar eens op haar blog, ze maakt ook erg leuke dingen.

Verder ben ik het afgelopen weekend weggeweest met m'n familie. Gezellig, maar natuurlijk verder niks creatiefs gedaan. Ik ben onder andere in het Zuiderzeemuseum  en Sprookjeswonderland geweest met de jongens. We hebben ons prima vermaakt.

Daarnaast heb ik nog dat rommelmarktje in de planning (als het weer goed is), dus daar ben ik ook voor bezig.
Ik ga proberen morgen wat meer te laten zien, mèt foto's natuurlijk...
Fijne avond nog!

1 opmerking:

  1. Hallo Anne-Marie,
    Ik ben zeer benieuwd naar die tutorial...
    Leuk hè, dat Zuiderzeemuseum. Alsof je in één groot Brocante-dorp rond loopt. Heerlijk...
    Wij zijn er een paar jaar geleden geweest en ik wil dolgraag nog een keer terug. Volgende zomer misschien.
    Heel fijne avond gewenst,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...