woensdag 21 augustus 2013

De vakantie is weer voorbij!

Maandag is de school hier weer begonnen, dus heb ik weer wat meer tijd om te bloggen en andere dingen te doen.
Afgelopen weken heb ik natuurlijk wel één en ander gemaakt, want zonder kan ik echt niet....

Even een paar foto's.
Twee letterbakken, voor 2 zusjes, lievelingskleur paars!
'Bloemstukje' voor de moeder van die twee meisjes (Weg gingen na lange tijd op visite en dan kun je natuurlijk niet met lege handen aankomen).
Lien is geboren, dus kon ik haar naam op het rompertje en de hartendoos maken (zie vorige post).
Label aan een kadootje.







Wil je weten welke materialen ik gebruikt heb, stuur me gerust een berichtje.
Via facebook mag ook.
Fijne week verder en tot gauw!

Groetjes,
Anne-Marie

3 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marie,
    Wat zijn ze weer mooi geworden zeg. Leuke naam, Lien.
    Ik wens je een heerlijke zwoele avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die letterbakken!
    Ik wilde je nog even bedanken voor het testen van mijn uiltjes patroon en laten weten dat ik jouw foto heb gebruikt op mijn blog: http://hetkabinet.blogspot.nl/2013/09/update-on-owls.html

    Liefs, Audrey

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...