dinsdag 31 mei 2011

Ontaarde moeder?

Gisteren had ik m'n dag niet.
De juffen van Leon z'n klas gingen samen hun verjaardag vieren en daarbij hoorde een uitje; het grote Kabouterbos. Dus was  ik vergeten dat Leon verkleed mocht, dat hij een stoelverhoger mee moest nemen en natuurlijk een kadootje voor de juffen.....

Leon heeft een leuke dag gehad, daar niet van, maar dat kadootje zat me wel dwars (ik had er vrijdag nog aan gedacht).
Dus snel naar de drogist gegaan, lekkere doucheschuim opgehaald (ze hadden een aanbieding, 3+2 gratis, kwam dat even goed uit) en flink aan de slag 's avonds.

Hieronder zie je het resultaat. Vanmorgen konden we uitdelen en het werd goed ontvangen!


In het pakje zat het flesje doucheschuim (folie met roze harten en roze lint) en erbij een kaart (zelfgemaakt natuurlijk) met Happy Birthday erop, het gekleurde hart is een magneet
(zie blog Zoetigheden... 22-05-2011).
Mocht iemand belangstelling hebben dan kan ik nog een keer vertellen hoe ik ze gemaakt heb.



En deze heb ik ook zelfgemaakt....wat eens (b)engeltjes hè?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...