vrijdag 22 juli 2011

Bedankje voor juf


Voor de juffen heb ik als bedankje de ritstasjes van  Vlijtige Vink gemaakt. Ze waren al leuk, maar ik heb ze (natuurlijk) aan eigen smaak aangepast.

Ik heb een couponnetje stof gekocht en bij de kringloop vond ik ritsjes (nieuw!). Als detail nog een leuke bloem aan het trekkertje. Etiketje ingestreken (op een t-shirt transfer geprint, uitgeknipt en gestreken), gevuld met een paar celebration snoepjes, ingepakt in folie met een etiketje/tekstje van Leon. Klaar!

Het patroontje van de bloem vond ik ook op een blog, maar niet onthouden welke.
Excuses aan de maakster! Ik zal het patroon in een andere post vermelden (moet het even opschrijven want ik heb het wèl in m'n hoofd zitten..)

2 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt wel vakantie verdiend!!! Ik denk dat de reacties wel heel leuk waren of niet? Misschien ook iets voor je Giveaway, ze zijn erg leuk geworden.
    Fijn weekend, ben benieuwd wat je dit weekend weer verzint (of ben je even uit gefreubeld?)
    Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk.... Ben er stil van..... Echt heel leuk met dat lijntjesstiksel!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...