woensdag 20 juli 2011

Slag in de rondte :-)


Ik heb me vanaf het weekend een slag in de rondte gewerkt om alles af te krijgen voor Leon.
Traktaties, bedankjes voor de juffen en een klein bedankje voor 2 juffen op de nieuwe school.
Het is klaaaaar!
Alles tussen de bedrijven door natuurlijk en daarna puinruimen. 't Was een bende hier, maar nu is alles weer netjes. Pfffffff....tijd voor een aperitiefke zou Mme Zsazsa zeggen.
Morgen nog even naar school voor verjaardag/afscheidsfeestje van Leon. Ben benieuwd hoe iedereen alles gaat vinden....
Ik weet nu ook wat mijn give-away gaat worden. Morgen een post met give-away en alle kadootjes!
Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...