zondag 11 september 2011

Gezellige post


Nadia had dus mijn give-away gewonnen.
Ik vond het ritstasje alleen een beetje kaal, dus heb ik er nog een broche bijgemaakt enn nog een setje knipvelletjes bij gedaan.
De broche heb ik gemaakt van een blogbloem + ingthingsbloem + knoopje, achterkant afgewerkt met vilt en speldje.
Voor de leuk nog even ingepakt in mijn eigen kadopapiertje en toen in een bubbeltjes envelop (die ook nog even bewerkt met stempels natuurlijk...).
De postbode heeft het afgelopen week netjes bezorgd en ze was er blij mee!
Voor komende week heb ik ook een aantal posts gepland, ik zou nog iets vertellen over een speurtocht voor Leon. Verder nog iets met sleutelhangers, vrolijke vlaggetjes en meer.
Dus hou het hier in de gaten.
Fijn weekend nog!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...