maandag 8 september 2014

Moois van papier

Hallo Allemaal!

Zoals jullie wel gemerkt hebben plaats ik hier al een hele tijd geen berichtjes meer.
Toch zag ik dat jullie nog steeds even komen kijken en dat er zelfs nog een nieuwe volger bij is gekomen.


Sinds eind vorig jaar ben ik Stampin'Up! demonstratrice en dat is ontzettend leuk.
Hier gaat best wat tijd in zitten, naast alle andere creatieve dingen die ik doe (naaien en af en toe nog steeds haken).
Twee blogs en ook nog een fb site bijhouden is een beetje veel van het goede, dus ik ga op deze blog stoppen met het plaatsen van nieuwe berichtjes. Het blog blijft wel bestaan, dus je kunt altijd nog even lekker rondkijken/lezen/inspiratie opdoen.

Iedereen die me hier gevolgd heeft: hartelijk dank daarvoor!

Mochten jullie het leuk vinden om me te blijven volgen, dan kun je je als volger aanmelden op mijn andere blog Moois van papier.
Heb je Facebook en wil je me daar volgen dan kun je de pagina 'liken', je krijgt dan alle updates over blogposten/workshops en aanbiedingen.

Kom in ieder geval even kijken, je zult zien dat ik echt niet alleen maar met 'kaartjes maken' bezig ben. Ik blijf het leuk vinden om alles met elkaar te combineren.

Vind je de artikelen van Stampin'Up! helemaal leuk, dan kun je evt. ook bij mij bestellen.
Het is een hele uitgebreide collectie van  stempels, inkt, papier, lint, ponsen,  kadodoosjes, zakjes, lijmmiddelen, stansjes voor Big Shot enz enz.
Heel veel artikelen zijn qua kleur prachtig op elkaar afgestemd (I love it!).

Stuur me gerust een mailtje (am.rood@online.nl) of een bericht via de fb pagina als je vragen hebt of wilt bestellen.

Wie weet tot ziens bij Moois van papier!

Groetjes
Anne-Marie

2 opmerkingen:

  1. Hoi AnneMarie,
    Ik begrijp je keuze om te stoppen met dit blog.. Gelukkig volg ik je al op het andere blog en ook op facebook zie vaak vele mooie creaties langskomen!
    Bedankt voor je inspiratie op dit blog en veel succes met je andere bezigheden.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga je volgen op je andere blog! Idd je kunt niet alles bij houden.
    Succes met alles.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...