dinsdag 18 oktober 2011

Taart, bloemen en zakdoeken

Afgelopen week bezig geweest met verschillende dingen:

Taart
Voor m'n schoonmoeder een stoffen taartje, omdat ze jarig is geweest.


Ze wilde graag geld om zelf een rugzak voor het wandelen te kunnen kopen, maar een envelopje alleen vind ik zo kaal! (En trouwens bij een verjaardag hoort taart, toch?!)



Bloemen
Een roosje gehaakt en versierd met pareltjes (je ziet hem in de header heel erg vergroot), moet nog even bedenken wat ik er verder mee ga doen.
En nog een stukje uitgeprobeerd het bloemkussen dat ik zag bij Attic24, zo ontzettend mooi gemaakt!


Zakdoekjes houder
En omdat het 'snotterseizoen' weer begonnen is wilde ik ook wel eens proberen om zo'n hoesje voor papieren zakdoekjes te maken.
Ik zie ze overal, maar vond deze versie net even wat sierlijker (door de gebogen lijnen bij de opening).
Een tutorial vind je bij Craftsnob.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marie,
    Dat taartje is hartstikke leuk en je hebt gelijk, alleen maar een envelopje met geld erin staat zo kaal... Veel leuker op deze manier.
    Heel lang geleden heb ik van mijn oma een hoesje voor papieren zakdoekjes gehad. Ik heb het jaren gebruikt maar ben het een keer kwijt geraakt. Erg jammer vond ik dat... Misschien ga ik deze ook wel maken. Het is in ieder geval erg handig want een gewoon zakje papieren zakdoekjes in je tas is niet prettig, die worden dan toch wat smoezelig...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat grote taartje is leuk en zo'n leuk cadeau-idee!!! Zodra de kans zich voordoet, ga ik er ook een maken met jou (en Makkies) goede tutorial! De rest is ook erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Anne-Marie! Onthou mij dat ik jou ook uitnodig op mijn verjaardag! Ik zit ook wel op zo'n mooi taartje te wachten! En zo'n zakdoeken hoesje is ook wel erg handig! Ik had al eerder even willen reageren, maar kon op de één of andere manier geen berichtjes achterlaten op blog's. Dus bijdeze. Ik vond het erg gezellig, kom je gauw eens bij mij op de thee/koffie? Joris is al ontzettend gegroeid, maar nog wel echt een pup! Kun je me misschien ook even leren hoe je eikeltjes moet haken of iets anders herfsterigs!
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een moois laat je ons toch steeds weer zien. Van harte gefeliciteerd met je schoonmoeder. Ik wens haar nog heel veel mooie wandelingen met haar nieuwe rugzak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je taart is prachtig geworden zal ze blij mee zijn, gefeliciteerd en bedankt voor je linkje, leuk stof heb je ervoor gebruikt. Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de tip van het zakdoekenhoesje. Hij is inderdaad veel leuker dan de rechte versies!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...