woensdag 11 mei 2011

Bezig met...

Al ruim een week geleden dat ik wat geschreven heb.
Ik heb niet stil gezeten.
Ik ben bezig met een klein tasje voor mezelf, voor als ik even snel een boodschapje moet doen of Leon van school moet halen. Klein, maar groot genoeg voor sleutels, telefoon, betaalpas of kleingeld.
Er moet alleen nog voering in (met vakjes! voor de organisatie) en een ritsje, draagbandje eraan en dan is het klaar. Ik heb hem gehaakt van een prachtig mooie bol katoen met kleurverloop (Katia degradé "sun"), ik houd van kleurverloop in draad. Zo ben ik trouwens ook nog bezig met een soort merklap-achtig borduurwerk met handgeverfd borduurgaren. Binnenkort ook maar op de foto!




Bij de kringloop nog wat 'snoep' gevonden waar ik binnenkort vast wat leuks mee ga maken. Veel voor weinig en natuurlijk vintage
(ha ha). Medewerkster van de winkel had alle knopen op kleur gesorteerd, ze verontschuldigde zich ervoor. Niet erg toch, ik snap het wel, doet me denken aan de oude knopendoos van oma, als we op bezoek waren ging ik die ook altijd sorteren, soort bij soort.....



Ik ben bezig met dingen maken voor de Fancy fair die 6 juli op de Enkschool gehouden wordt, ik heb al een paar schuifjes met bloemetjes en hartjes gemaakt (die zal ik ook nog eens laten zien..) en nu 3 bloemen.
Ben aan het denken wat nog meer leuk is.



Verder heb ik nog het boekje 'Zoetigheid haken' gekocht, ik zag regelmatig haaksels hieruit voorbij komen in verschillende blogs en had er ook wel zin in. In ieder geval ook leuk voor inspiratie.
Fijne dag verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...