dinsdag 3 mei 2011

druk geweest?

Ik hoop dat iedereen een fijne koninginnedag heeft gehad, wij wel in ieder geval. Lekker over de vrijmarkt in IJsselmuiden gelopen, de buit was kinderspeelgoed.
Niet echt knutselmateriaal tegengekomen, maar het was dan ook behoorlijk druk. Het was ook erg leuk om andere creatieve dames met een kraam vol eigen 'werk' te zien staan.
Misschien ben ik daar ook ooit aan toe.

Gisteren bij m'n zusje geweest, voor haar verjaardag had ik ook nog een klein kadootje gemaakt.



Dit keer cupcakedeksels met kleine roosjes.

Omdat m'n andere zusje vandaag jarig is heb ik nog een klein kadootje op de post gedaan.
(1. ik bedacht opeens dat ik ook iets per post kon sturen als ik het zelf niet kon brengen..... 2. als ze dit leest  heeft ze het kadootje al in huis....als het goed is).


voorkant

achterkant

detail

Een fleurig telefoonhoesje! Ik hoop dat ze hem leuk vindt.
Bij beide kado's mijn eigen stempels gebruikt, om het helemaal af te maken. Ik zal er binnenkort een foto van maken en hier laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...