zondag 9 december 2012

Midwintermarkt

Hallo allemaal!
Nou dat is al weer even geleden dat ik hier een berichtje plaatste....
Ik ben erg druk geweest voor de Midwinter Markt waar ik gisteren met Evelien, Hilde en Christel heb gestaan. Het was behoorlijk koud, maar natuurlijk wel weer supergezellig!
Ik had bedacht om vooraf nog een berichtje te plaatsen met foto's van een aantal dingen die ik gemaakt had, maar ook daar ben ik niet meer aan toe gekomen.
Hier zijn dan in ieder geval nog de foto's  van een aantal dingen die ik gemaakt heb.

Olielamp van een beugelfles

Detail van de versiering

Doe-het-zelf pakket voor soep

Verschillende tissuedooshoezen van tafelzeil

Gezellige waxinelichthouders

Etagère van dienblaadjes (voor eigen gebruik)

Helaas heb ik het succesnummer van de kraam niet op de foto.....een leuke hanger van gehaakte sneeuwvlokken. Ik ga er deze week nog een paar maken voor een ander kerstmarktje, hopelijk denk ik eraan om een foto te maken....(en dan ook hier plaatsen over niet al te lange tijd....)

Fijn weekend!
Groetjes, Anne-Marie

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Die labels aan de olielamp, heb je die van klei gemaakt? Ziet er mooi uit.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes!
    Hopelijk was het een groot succes en hebben jullie goed verkocht.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke dingen! En heb je het warm gehouden op de markt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk allemaal!! Hopelijk heb je goed verkocht!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen allemaal! Vooral de waxinelichtjes geven een gezellige sfeer? Waar sta je op een kerstmarkt?
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakt de mooiste dingen! Op naar de volgende markt hopelijk is die net zo gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer heel mooie dingen gemaakt hoor. Wat fijn dat de markt zo geslaagd was...
    Fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook al zo druk met de markten! gezellig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de info! Ik dacht, misschien kan ik op zo'n kerstmarkt eens komen buurten, maar dat lukt woensdag niet helaas. Dus als je nog eens ergens in de buurt op een markt staat, laat maar weten! groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke spulletjes heb je voor de markt gemaakt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annemarie,

    Wat een leuke spulletjes allemaal! Leuk zo samen op een markt staan. Ik sta niet zoveel op markten, eer ik vaak in de gaten heb waar ze zijn en alleen een kraam huren is vaak best duur. Zou ik van jou mogen weten in welk boekje je het patroontje tegen bent gekomen? Zou eigenlijk niet moeten kunnen, is echt een eigen ontwerp geweest, dus ben wel benieuwd.

    Groetjes, Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er mooi uit. Die pompoensoep is ook een vonds!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je mijn blog bezoekt, ik vind het leuk als je hier een reactie achterlaat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...